zngns postu görünce cvp vermek istedim bence bayiler harika neo2 çok küçük kalıyo iç hacmi ama diğer üst modelleri bence çok harika ben açıkçası bagi almayı çok istiyordum ama pusetsiz halleri 23 25 üstü gibiydi pusetli halleri 30 larda o sebebten tercih etmedim bagi düşünüyorsanız mağazada modellere bakıp enkonfoelu olanı seçin derim. Ben neden bagi seçmedim fiyat sebebli cnkü ilk çocuğumuzda prego aldık sorun yaşadık araba pert yani 2. Çocuk için yeniden araba aldığımız için hem sağlam hem çok yüksek fiyatlı olmayan bsey bakalım derken Kraft Kenyayı aldım ben oda çok uygun sayılma ama yinede pusetli hali indirimde 21,500 e aldım sizede fikir olsjn diye yazmak istedim ilk çocuksa baginin iç hacmi geniş yeni modellerini tercih edebilirsiniz bence ve Kenya da güzel onada bir bakın derim 🫶