Eminetolga5559 Kızlar bugün iğne gününüde sayarsak 12.gün lütfen bi bakarmısınız Test 7 Şubat Test 8 Şubat Test 9 Şubat
Eminetolga5559 Bir1kelebek ya gerçekten mi 3 senedir deniyoruz hala emin olamıyorum 12. Gün bugün iğne gününüde sayarsak
Eminetolga5559 Bir1kelebek Es07 Es07 bursev Kızlar testim daha da koyulaştı o an hemen çekmiştim tekrar bakarmısınız twobabymomm
Sezei Eminetolga5559 hayır balım yapmadım çarşamba yapmayı düşünüyorum biraz daha bekletim dedim erkenden strese girmek istemiyorum ❤️
bursev Bence kesinlikle pozitif benimde böyle cıkmıştı ilten cok silikti baya hemde akşama doğru netleşmişti umarım duaların kabul olur ve inşallah beta hcg yüksek cıkar Allah gönlüne göre versin
Eminetolga5559 bursev yiiiaaa inşallah sevinemiyorum ki test yanıltır diye beta da çıkmazda yıkılırım büyük ihtimalle lütfen dua edin
bursev Eminetolga5559 bende böyle düşünerek bir sürü test yaptım senin gibi pozitif cıktı ama güvenemedim testlere sonra beta da yüksek cıktı iyi düşün iyi olsun negatif hiç düşünme hep pozitif düşün ben sen merak ediyorsun diye acilde yaptır zaten doktorunda yapsr dedim ama sen bilirsin tabili
Eminetolga5559 bursev canım ben yurtdışında yaşıyorum öyle kafama göre gidip acilde kan veremiyorum bir tüp bebek merkezi ile çalışıyorum ve aşılama yaptırdım
Eminetolga5559 twobabymomm perşembe günü vericem inşallah ama böyle olup negatif çıkan da çokmuş asla güvenemiyorum ya 🥹
Eminetolga5559 Es07 canım test yanlıştır diye düşünüp bir tane daha yaptım ben Kanada’da yaşıyorum bizim burda henüz sabah Test sabah 9 ilk idrar Test 11:40
Es07 Eminetolga5559 Dediğim gibi canım İdrar testine göre pozitif gibi Ama benim idrarda negatif kanda pozitif ile öğrendim gebeliği Yani en doğru sonuç kan vermeniz olur