Semilk05 Asli0808 maşallah ilk doğum mu çok güzel geçmiş. Ben ikinciyi bekliyorum yine kolaylıkla olur inşallah bende ilk doğumda 5 cm’le hastaneye gittim 8 givi yatışım yapıldı 12 ee bebeğim doğmuştu 🫠🫠🥹
Asli0808 Semilk05 ikinci doğumum cnm ilkinde 12 saat suni aldim bunda 4 saat fitille başlatıldı insallah kolay ve hızlı sağlıklı doğumun olur
Zhde Asli0808 çok güzel hikaye olmuş analı babalı büyüsün inşallah 💙 sıra bende Perşembe günü de suni sancı ile baslicak balon yerleştirme olucak Çarşamba günü inşallah bende kolay hızlı alırım kucağıma, acilmam yokmus vajinal tuse yapıldı bugün
bsrbrkysr184_ Asli0808 maşallah ne güzel bir doğum olmuş inşallah bundan sonrası da kolaylıklarla olur 😍
Semilk05 Asli0808 ay 12 saat mi 🫣🫣 allahımmm ben hem kendi sancım hem suni 2 saat alfım ilk doğum da çok zor oluyor ikisi birleşince. Teşekkür ederim bu arada
alametifarika Allah size bağışlasın evladınızı🥰 doğumu hızlandırmak ve kolaylaştırmak için herhangi bir şey yaptınız mı?
Asli0808 alametifarika doktorum surekli hareketli ol diyordu adacayi hurma ananas ye demişti bide bi fitil vermişti akşamları onu atiyodum vajinadsn ama fitili hatırlamıyorum smdi bi yagdi
Sibel_72 Asli0808 cinsiyet farkı mı oldu ilk cpcugumuz kız mıydı ? Ne kadar arayla doğum yaptınız ? Neden kesi atıldı Benımde 2.dogum olacak kesi istemiyorum o yüzden soruyorum
Arel_ Asli0808 Allah analı babalı büyütsü n amin insallah bütün gebeler saglıklıca kokay bi sekilde alırız kucagımıza 😊
annebaliii Asli0808 bende ondan sordum bende 12 saat sunj cekıp zorla doğurmuştum sımdı ıkıncıye hamıleyım 19 haftalık araları da yakın bu doğduğunda abı 2.5 olacak benjmde ınsallah böyle güzel pozıtıf olur😍