Hanımlar selam, hamile olduğumu öğrendiğimde rutin kan vermeye gittim ve şekerin sınırda olduğunu öğrendik şuan 20 haftalık ikizlere hamileyim o günden beri sürekli ölçüm yapıyorum evde bir yerden sonra rayına oturdu şekerim çıkmıyordu çünkü nelerin şekerimi çıkartıp çıkartmadığını öğrenmiştim ama şu son bir kaç gündür şekerimi çıkartmayan şeyleri yesem bile sınırda çıkıyor açlık hep normal ama tokluklar 135-145 arası geliyor daha şurda bir kaç gün öncesine kadar bile normal geliyordu 110-120 arasında bu bildiğim yiyecekleri yediğim zaman
Sizce bu neden oluyor gebelik haftası ile mi alakalı