Kızlar bir bakar mısınız ? Buğün döngümün 35. Günü regl olmam gerekiyordu pcos var bende 30-35 günde oluyorum ayın 26 sından beri lh testi yapıyorum t çizgisi koyu değildi ama koyuya yakındı her gün yapmadım ama belki de yumurtlama oldu yine de emin değilim Buğün tekrar lh testi yaptım çok koyu çıktı t çisgisi dünde gebelik testi yaptım ilk başta bir şey yoktu ama sonrasında kuruma çizgisi olmuş sanırsam bana yardımcı olup bilgi verecek olan var mı fotoları da yükleyeceğim