hulyadurmuss Kızlar instagram da bi video gördüm ikili testte ki beta htg sonucu 50 üzeriyse kız altıysa erkek diyor böyle bi durum var mi bilemedim valla 😂 Bunu bilip doğru çıkan oldu mu 😂
ebruu1616 hulyadurmuss bende merak ediyorum bunu bazılarında tutuyor bazılarında tutmuyor benim 68 çıktı perşembe günü cinsiyet öğreneceğim inşallah 🤭👯♀️
fatmaa51 hulyadurmuss doğru olsaydı kimse fetal Dna yaptırmazdı ikili de ücretsiz öğrenirdi saçma bir bilgi inanmayın 😄
ebruu1616 hulyadurmuss arkasında düzeltilmiş MoM da kaç yazıyor kimiside o 0,50 nin üstündeyse kız diyor benim 1,89 her türlü kızı işaret ediyor chatte kız dedi kendimi kıza kaptırdım 😂😂
fatmaa51 hulyadurmuss bi iki insan ortaya birsey atıyor bilimsel dayanağı sıfır herkes de ona inanıyor bu ben de olsam yani öyle birsey yok malesef umutlanmayın😂😂
Arel_ hulyadurmuss valla bilmiyom canım dogrulugunu bende tesadüfte etmis olablir belki sonucta bilimsel bir sey degil malesef 😊 önemli olan saglıklı olup saglıklıca kucagımıza almamız valla vosver gerisini ögrenirsin yakında 🤗