aslyyla24 Arkadaşlar 12. haftaya giriş yaptık doktorun multivitamin olarak pregnom max verdi kullanan varmı aranızda
ysmnsen aslyyla24 ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 32. Haftadayım hala kullanıyorum 😅