İnsilün kullanıyorum ilk ıglumda da kullandım normalde hep önden gidiyordu bir anda kilo alımı durmustu 34 haftalık 2kilo400 gram 45 cm olarak doğmuştu bu gebeliigimde dede kullanıyorum yarın doktora gideceğim yarın tam 28. Haftalık olacağım kendimce takip etmeye çalışıyorum acaba sizlerin bebişlerin kilo boy ne kadar karşılaştırma değil yanlış anlamayın lütfen