Mayasey
Duyguanneoluyor 29.haftadayım, Doğum kursuna gidiyorum,ebe öyle güzel anlatıyor ki her şeyi.kendisi de 4 Doğum yapmış taş gibi bi hatun. Doğum bir oyun diyor,bebeğinize yardım ederseniz çabuk biter.ah ben öldüm bittim diyecekseniz 15dkda olacak işi 8 saat sürdürür üzerine de ameliyata girersiniz diyor. Kafada bitiyor ve kesinlikle acısı da anında geçiyor” beni buna çok iyi ikna etti,şimdilik korku da yok acı da yok.. bakalım ne olacak 😁