3 ocakta regl oldum myoinositol ve metilfolat kullanmaya başladım. 20 şase bitti. normalde regl döngüm düzenli zamanlarda 29 günde olur ve 6 gün sürer. 18 ocakta korunmasız ilişki 28 ocakta grip türevi bi hastalık oldu. 30 ocakta regl gibi bir kanama başladı. 2. Gün çok büyük bir parça düştü. 3 gün maksimum 1 cm olacak şekilde küçük parçalı parlak kırmız regl oldum sonrasında bu parçalar azaldı toplamda 7 gün parlak kırmızı regl benzeri kanama oldu 8. gün ara ara kahverengi lekelenmeler geldi. 26 ocaktan beri aşırı gazım vardı(tutunma için progesteron artıyor diye düşündüm). 7. gün verdiğim beta hcg sonucu 2.3 çıktı. Sizce kimyasal gebelik mi? Kimyasal gebelik şüphesi diye doktora gitsem deli derler mi?