Arkadaşlar ben pgt tüp bebek yaptıracaktım devlette (burada bir devlet hastanesi genetik rahatsızlığınız olunca ücretsiz yapıyor). Ancak ellerinde bir liste varmış ve benim rahatsızlığım o listede olmadığı için ücretsiz yapamıyorlarmış. E benim normal şekilde hamile kalmam da kesinlikle yasak. Sormak istediğim böyle genetik rahatsızlık taşıyıcısı olanlar için devlet en azından mesela ücretsiz tüp bebek onayı veriyor mu ? (Hamile kalmamda sorun yok kalabiliyorum ama hastalıklı oluyor çocuklar ). Devlet tüp bebek onayı verse onu ücretsiz yapsa ben bir şekilde pgt kısmını öderim. Ama ille hepsinin mi özelde yani ücretli yapılması lazım ? (Doktora soramadım o an çok üzülmüştüm ücretsiz yapmıyoruz deyince aklıma gelmedi )