Kızlar bugün alttan ölçümle rahim ağzım 24 mm çıktı perinatalog sınırda olduğunu ve serklaj yapcağını söyledi hemen anesteziye gönderiyordu dedim riskleri var mı anlattı. Kanama durmayabilir, erken doğumu tetikleyebilir dedi ama bugüne kadar yaptığım serklajlarda bir sorun olmadı dedi. Bende takip etsek kısalma devam ederse atsanız olur mu dedim. Tamam madem biraz gözlemleyelim dedi. Sonra da eşimle konustuk ailemle konustum ablam felan sen tedbirini al takdiri Allaha bırak diyor. Keşke yaptırsan diyor. İlk kızımda da aynı sorundan dolayı sürekli yattım iğne fitillerle ve full yatarak 33 haftalık erken doğum yaptım. Ama çok korkuyorum. Sizce yaptırayım mı ? Kızımda 25 haftalıkken 24 mm çıkmıştı rahim ağzı. Bu bebeğimde 15 haftalıkken 24 mm çıktı. Yarın gidip konusayım mı dr la yaptırmak istiyorum diye