Sebahat42 ya bu doktorlar salakmi dis doktoru neden antibiyotik yazdiki doktoruna sorduñmu dogum doktoruna danismadiysa cok kotu yapmiwsin antibiyotik agri kesici deildir hekim tavsiye etmedikce kullanmak olmaz zararli benimde disim agriyodu dis doktoruna gittim antibiyotik yaZdi neynmis ice bilmirmis hamilelerde geldim hemen doktoruma soyledin sakin icme dedi kafanfil koy gecer dedi bende koydum gecti bak kuzum kendi dokorun haric hic bir doktordan ne ilac nede tavsiye alma sakinn riske atma