zynppc Arkadaşlar merhaba, İstanbulda devlet hastanesinde doğum yapıp memnun olan var mı? Tavsiyelerinize ihtiyacım var süreçle ve detaylarla ilgili bilgi verir misiniz? Özellikle anadolu yakası için tavsiyelerinize ihtiyacım var.
beautiful_ zynppc orada değilim ama orada doğup büyüdüm Ablam kanuni sultan Süleyman da doğum yaptı yengem de çam sakura da yaptı yengem odasını hemen doğumhaneye dönüştürdüler demişti onun dışında pek bilgim yok
dmneliff ben Prof Dr. Süleyman Yalçın şehir hastanesinde takipliym 14+5 günlük hamileyim şu ana kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım kendim de o hastanede çalışıyorum. Doğumhanesi 4 tane normal doğum odası var eğer normal doğacaksa o tekli odaya alınıyorsun sancını da o odada çekiyorsun doğurduktan sonra normal odaya alınıyorsun
zynppc dmneliff normal odaları kaç kişilik bide normal doğumda doktor oluyor mu mutlaka yoksa ebe mi yaptırıyor doğumu. Biraz süreçleri merak ediyorum. Doğumhaneye refakatcimi girebiliyor mu? Mesela bazı devlet hastanelerinde normal oda da tek kişilik olabiliyormus özel oda gibi orda da var mı bu.
dmneliff doğumdan sonra geçtiğin odalar 2 kişilik malesef ki doğumu doktorlar yaptırıyor ebeler değil