cansu2306 37+3 Cuma sezeryan nasipse 2. Kez hazırlıklar tamam diyordum da kız ben şampuan bebe yağ felan almamışım ikinci olunca çocuğuma haksızlık hibi geldi eşime yazdım akşam çıkalım da alalım diye çünkü oğlum 2 yaşında hala bebe şampuanı kullandığım için sürekli evde bulunduğu için gözüme batmamıştı 🤣 biraz duygularım da karmaşık bakalım