ardenkus O hastanedeki en yoğun doktor canım iletişimi çok iyi nazik bir doktor ben soru sorarken normalde çekinirim Çağla hocayla konuşurken rahatlıkla soruyordum hatta tekrar gitmeyi de düşünüyorum ama bakalım sadece en son gittiğimde yanında bir sekreter mi asistan mı neyse bir kadın vardı o çok gıcıktı büyün sinirlerimi alt üst etmişti ama Çağla hoca ile ilgili sorun yaşamadım