hollyymollyy Hangisini neye göre tercih ettiniz? Görüştüm temsilcilerle, diğerlerini eledim. Bu iki firmada fiyat neredeyse aynı. Doktorum ikisi arasında kaldıysan bence panoroma dedi. Kararımı vermeden önce danışmak istedim🤌🏻
cero61 hollyymollyy doktorumun önerdiklerinden biri olduğu için panoramayı seçtim eurofinsle telefondan kendim görüştüm ilgisizlerdi o yüzden eledim
merylii_ hollyymollyy ah cahillik vah cahillik diyerekten arkadaşlar bunlar ne diye sormak istiyorum😂😂😂😂
hollyymollyy cero61 benim doktorunda kendi hiç çalışmadığını, fakat dışardan o firmayla çalışan imi hastası olduğunu, onlarda da iletişim sorunu yaşadığını belirtti. Doktorumla görüşene kadar ona daha sıcaktım
hollyymollyy arilanki_ açıkcası temsilci beni ikna etmişti ama doktorum panoromaya daha sıcak baktığo için muallaktayım, kaç günde cıktı sonucunuz?
arilanki_ hollyymollyy ben ankarada ki şubelerinde gidip verdim. cumartesi kan verdim. sonraki cuma günü sonuçlarım çıkmıştı 6 günde yani. hem bana hem doktoruma gönderdiler. sonra da beni arayıp sonuçların temiz olduğunu ve doktoruma da gönderiklerini söylediler.