Aydan21 Kızlar merhaba , Antalyada en iyi doktor olarak kimleri tercid edersiniz? Memorial ve Medstar nasıl hastane?
Sevval_zybk Aydan21 bence vitaliya doktor olarakta Esra Ünal ilk sezeryanimi orda oldun çok iyi doktor
benbasakk memorialın ameliyathanesi ve ebeleri daha iyi benim arkadaşım yaptı bende orda yapmayı düşünüyorum
liebemomy sosyal medyada Koray duman var kendi kliniği var ben Almanya’dan Antalya’ya o doktor için doğuma gidicem 🤭🤭
Aydan21 liebemomy bende izliyorum Koray Duman hocayı oda önceden medstarda çalışıyodu , sonradan kendi kliniğini açtı ameliyatları OFM hastanesinde gerçekleşiyo
asl7 normal doğum düşünüyorsanız Medstar da Derya hoca kesinlikle .ilk doğumum da onunlaydım harikabşr doğum yaşadım.İkinciyi de onunla düşünüyorum.Medikalparkta Doç Dr Ömer Ünal da benim doktorum aynı zamanda o da çok profesyonel