Yagmustoprak1 15 Ocak‘ta yaptım takipleyim çok iyi birisi bir de sezeryan oldum iyi ki de sezeryan oldum ama gerçi benim tansiyon sıkıntım vardı
minikbebiss Necla hocanın takipli hastasıyım bende memnunum gayet işinde çok iyi çok araştırarak gittim gayet de memnun kaldım tavsiye ederim