tugbaustuntas kubrasjsjs benim 12. Haftaya girdiğim gün birden kesilmişti nefes alabiliyormuşum onu hissetmiştim🥲 inşallah kısa sürede atlatirsiniz sizde
anonim51 kubrasjsjs çok zor bacım Allah’ım sabır versin ben kendi evime giremiyordum midem bulanıyordu annemlerde kalmıştım bı dönem yumuşatıcıdnq falan baya tiksinmistim 14_15 haftada geçmişti
hard Benimde bitmedi 😕bazen iyiyim bazen kötü prilam hap kullanıyorum 14 cü haftaya girmek üzereyim geçmez diye korkuyorum ama doktorum morel veriyor bu hap iyi gelmezse bi ağırını verecek hapın inşşlah geçer
nuriyegcl 33 haftalık olduk ilk zamanlar hiç yoktu şimdi mahfetti beni bi bulanıyor bi yanıyor uyku desen yok böyleyim tam olarak
ayseguldm İlk gebeliğimde 15. Haftada bitti. 2. Gebeliğindeyim 8. Haftadayım geri sayım gibi gün sayıyorum artık lütfen bitsin
bilsey Benim ilk gebeliğim kabus gibiydi 20. haftaya kadar falan devam etti. İkinci gebeliğimi mide bulanmasıyla öğrendim filmlerdeki gibi. Daha 7. haftadayım. Çok korkuyorum bunda da uzun sürecek diye. Prilam kullanıyorum gece 2 tane. Ama berbat haldeyim
anaiswatterson Bulantı benim 5. Haftamda basladi 9. Haftadayım halâ devam. Prilam kullanıyorum ama pek bir fayda etmiyor