Didemocak evet bol iççamasırı getir dedi ped getirmene gerek yok dedi bana sanırım hastaneye göre değişiyor.hastaneden taburcu olana kadar kanamanız varsa azalıyor evinizde kotex kullanırsınız dedi.valla herkesin tecrübesi farklı bende gecelik sevmiyorum ama sezeryan falan olursa daha rahat olur diye 2 gecelik alıcam yaza geliyor dogumum lohusalıkta evde de giyerim çok süslü almıcam :)