nuuurur Merhaba kızlar bu sonuçlara göre cinsiyet tahmini yapanlar varmış banada yaparmısınız sonuçlarım nasıl daha doktor görmedi
ecemk94 nuuurur bu sonuclara göre yorum yapılmaz doktorunuz da zaten bu sonuclara göre değil sadece kendisinin görebildiği grafiğe göre yorum yapacaktır😊
nuuurur ebruu1616 bilmiyorumki hiç anlamıyorum merak da ediyorum böyle bir çizelge var sadece 
nuuurur ecemk94 2 hafta sonra konrolum yurtdışında yaşadığım için randevü almak sıkıntı fotorafa göre cinsiyet tahmini yaparmısınız tabi en önemlisi sağlıklı olması ama meraktan duramıyorum 
ebruu1616 nuuurur hmm siz doktordan kağıt olarak almadınız ozaman çizelgeyi mom değeri 0,50 nün üstü kız altı erkek diyolar kimisi hurafe diyor bende bilmiyorum benimki 0,50 nin üstünde bakalım perşembe öğrencez 😬
kaderkarabulut ebruu1616 Yorumunuzu gördüm de başka biri paylamış merak ettim yani bu sonuca göre cinsiyeti ne oluyor
kaderkarabulut ebruu1616 Sizinki perşembe belli olunca bizede hatırlatın bakalım doğruluk payı var mı
nuuurur kaderkarabulut benim yaşadığım ülkede 8,3 haftayla 10.0 hafta arası kan veriliyor en geç 10.0 hafta dolmadan ultrqsonda ense kalınlığı ölçümü de 11,3 hafta arasıyla 14.0 hafta arası yapılıyor sanırım burada sistem daha farklı ilerliyor Ülke Danimarka
kaderkarabulut nuuurur anladım çok teşekkür ediyorum 9+3 gebeyim bugün kontrolüm vardı ama doktor bişey demeyince size sormak istedim
nuuurur kaderkarabulut allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah bu haftalar arasında oluyordur bence ordada bi sonraki görüşmenizde sorun derim
kaderkarabulut nuuurur 20 gün sonra çağırdı doktorum oda hemen hemen 12+4 falan oluyor o zaman yapılır diye tahmin ediyorum
maviirem nuuurur bnm o mom yazan yerde 0.28 yazıypdu erkek dedi doktor ondan seninkide kız gldi içime.Allah sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🤲🏻❤️