sibelipek3101 yani açıkçası sahil tarafını tercih edersen sahile, sahildeki cafelere yakın olursun Darıca sahili gerçekten çok güzel yazın cıvıl cıvıl oluyor. Kültürel seviye olarak da o tarafın daha iyi olacağını düşünüyorum okul konusunda bir şey diyemem henüz okula giden çocuğum yok:) oturduğum mahalle kültürel açıdan çok gelişmiş olmasa da sıkıntılı bir yer değil o yüzden tercih ettim yani benim açımdan rahat sahile 15 dkda ulaşıyorum. Dediğim gibi nene hatun piri reis mahallelerini sakın tercih etme :) kültürel açıdan hiç gelişmemiş diyebilirim:D yine kafandaki yeri okeylemeden önce şöyle bir arabayla gezip yakınında ne var diye dolaşmani tavsiye ederim.