@Ftma4 1 hafta daha bekleyin bence bende letu kullanmıştım ardından ovitrella kullandım 3 sefer sonra olmadı aşılamaya geçtik aşılamada ilaç yumurtalarımı çok uyardığı için tüp bebeğe çevirdik 6+3 üz darısı size olsun bizim açıklanamayan infertiliteydi allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın güzel sonuçlar alırsınız inşallah ama acele etmeyin