ozguvenc seyma123nzndjxnffn doktorunuz ne yorum yaptı? ben normal olduğunu düşünmedim 2500ü geçince embriyo gözükmesi gerekiyor çünkü normalde
eslem2121 seyma123nzndjxnffn bnce normal değil cnm doktor bişey demedi mi ablamın öyleydi boş gebelik olduğu anlaşıldı ama tabi herkeisn bir değil
fehuvenus seyma123nzndjxnffn betayı bilmiyorum ama kese boyutu 2 cm olunca görülmesi gerekiyor diyolar. Doktorunuz kese boyutunu söyledi mi?
seyma123nzndjxnffn eslem2121 doktorda boş gebelik ten şüphelendiği ama değer bu kadar yüksek normal mi
ozguvenc seyma123nzndjxnffn geçen gün burada birisi ikiz gebeliğinde kesesinin birinin boş olduğunu ama kan akışı o keseye de devam ettiği için embriyo olmadığı halde o kesenin de büyüdüğünü söylemişti. boş kesesini alacaklardı yanlış hatırlamıyorsam. yani sanırım mümkün olabiliyor. yine de farklı bir doktora daha görünün bence madem net bir şey söylemedi doktor
seyma123nzndjxnffn Melike3506 adetime göre 8 haftalık ultrason da göre 6 haftalık pazartsi de yoksa artık olmaz dedi
nuriyegcl Tam hatırlamıyorum ama belirli bir beta seviyesine ulaşınca kesenin görünüyor olması gerekiyor(10 bindi sanırım) ama sizin betanız oldukça yükselmiş görünmesi gerekirdi
Username06 Bebeğin betayla alakası yok kese boyutun kaç yolk göründü mü önemli olan bunlar kese göründükten sonra betayla ilgilenmezler
merrrvees seyma123nzndjxnffn betam 17 binde doktorum fetal bulgu yok demişti omdan bi hafta sonra gittiğimde kalp atışını duymuştum yolk saç kesesi falan görmedimi geç döllenme olmuştur belki de
seyma123nzndjxnffn merrrvees kese var dedi sadece biraz nabız var ama zayıf senin nabzında olabilir dedi 1 hafta sonra netleşir dedi