alpkerem26 🐣bol zeytinyaglı, bol taze yeşillikli, havuçlu ve hatta patlıcanlı yapılır bizde, incecik de sarılmaz, kavrulur kapanınca yeşilliği atılır kapak kapalı buharla demlenirken ılınır, soğuyunca da sarılır🙏🏻Çiğ olunca kıtır kıtır geliyor ağzıma, oldum olası hiç sevmem😌