Geçen bi haberde okumuştum hemşire mi ebe mi ev tipi Doppler kullandığı için soruşturma açmışlar . Bende çok isterdim dinlemeyi ama çevremdekiler alma evham yaparsın bazen kalp atışını dinlemediğinde panik olursun vs. Gereksiz stres yaratma kendine alma dediler bende almadım