Asrin ben 16. Haftamdayım doktorum boyatabilirsin dedi bugün bi boya aldım saddce %2 kimyasalı var. Satın aldıgım yerdeki bayanın ablası doktormuş ve o bile hamileliğinde saçlarını boyatmış 2 kere, boyanın kokusu bebeğe zararlıymış deriden geçen bir zarar zaten saptanmamış.Bende bi hafta sonra falan boyatıcam