1dfn_ Pakizer banu kılıçoğlu dane’ye detaylı usg için randevum var.Riskli gebelik dışında bakılmaz notu var gitsem muayene edermi etmez mi çok arada kaldım.Daha önce giden deneyimleyen anneler biraz bahsedermisiniz deneyimlerinizi ❤️
yenidenyeniden 1dfn_ bende çok şüpheyle gittim Orda ebe okulundaki kişiye danıştım siz randevu alın bakarlar dedi gittim muayenemi oldum hiç sorun yaşamadım erken saate almıştım randevu önümde bir iki kişi vardı onları beklerken bile sıkıldım biraz uzun sürüyor evet
Umutlubirkadin Bakıyor canım. Ben kadın doğum servisinden kayit açtırıp randevu almıştım öyle gitmiştim baktılar. Cam sakura da barış di herhalde doktor isim ismi hatirlamayadim. Ama gayet ilgiliydi belki 50 dkya yakın incelediler