Bugün SATa göre tam 7 haftalığım
Doktor kontrolüm vardı
gittiğim de 6+2 ile uyumlu çıktı
Karnımdan baktığında pek ses alamadı
Vajinal ultrasonla baktığında başta minik bi ses duyuluyor sanki 2 saniyelik sonra ses kesiliyor. Bi iki kere dinlemeye çalıştık çok ince bi ses geliyo sonra kesiliyor. Haftaya çağırdı kalp atışı için
Sizce normal mi duyar mıyım gittiğim de. Korkuyorum 🥺🥺