ayzey1 öncelikle hayırlı olsun😊 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Bende bugün 4+4 de keseyi gördük. Kese boyutum 3mm denildi. Sizin kesenin boyutu kaötı acaba? Bana sağlıklı da olabilir sağlıksız da şuan çok küçük dedi.biraz tedirgin oldum