3.sezaryanım olucak ilk çocuğumda sancı çekmedim oğlum makat gelişti hareketsizlikten acil sezaryan oldum ikincide malesef karnımda kaybettim bebeğimi yine sancı vs hiseetmedim
Şimdi 36+3deyim bebek sanki aşağıda vajinama baskı yapıyor yürümekte zorlanıyorum normal mi bebek doğum kanalına girmiş doktor öyle dedi böyle olan var mı acile gitmeli miyim daha önce bu sebepten gittim nst bağlayıp gönderdiler normal dediler ozaman 35tim şimdi daha baskın bebekte çok hareketli kötü bişey olur diye korkuyorum normal mi