sevaldqn1 Gmoli yaklaşık 2 3 ay kullandım ben bu bebeğin kilosuna gelişimine bağlı kızım 8 aylık 4 numara kullanıyorum 1 aydır
Deletedmom_8793 Gmoli bebeğin gelişimine ve bezin markasına göre değişir Molfix kalıbı büyük mesela ben kızımda 3 ay kadar kullandım kızım 6 aylık 8 kiloydu
Deleted33000 Gmoli bebişin popişine göre değişir kuzum topluysa bir ay bile kullanmaya bilir mesela benim bebeğim 7 aylık 4 numara kullanıyoruz tam küçülecek gibi oldu durdu nedeyse iki aydır kullaniyoruz
adl_12 Gmoli Canım 3 değil de 4 numara çok uzun kullanılıyor.. Stok için soruyorsan eğer 3 numara çok arada bi bez numarası biz çok kullanmadık
Gmoli Deletedmom_8793 ben de molfix premium kullanıyorum mavi paket olanın daha mu büyük acaba kalibi
buse2507 Gmoli bebeğin gelişimine göre değişir benim oğlum 3 aylıkken 4 numaraya geçtik 3 numara 1 paket falan kullandım
buse2507 Gmoli anladım canım bende molfix premium kullanıyorum kalıbı büyük biraz aklında bulunsun kaç kilo bebişin