Benim 2 kızımda anne karnında beslenemedi aksine ben ödem toplayıp kilo aldım bu gebelikte de öyle olacam zannettim ama çok şükür şu an iyi gidiyo doktora söyledim neye göre böyle söyledin diyince anlattım gayet uyumlu gidiyo beslenmenle alakalı olabilir demişti buna şükür