Merhabalar, bebek arabası olarak Cybex mios almayı düşünüyorum ama yaşadığım yerde deneyebileceğim bir mağaza yok maalesef. Kullanan var mı yorum yapabilir misiniz? Türkiye’de fiyatları çok pahalı olduğu için Almanya’dan getirtmeyi düşünüyorum. Sizce değer mi? Ya da önerebileceğiniz başka model var mı? Priam, balios gibi ağır ve büyük modeller zor olur diye istemiyorum 🫠