gokenc 3.gebeliğim ilkinde yaptırdım , 2.de yaptırmadım 3.de yani şimdi yaptırmayacağım 🙈 ama hepsinde şeker vardı. İlkinde yaptırdım sınırda doktor tarafından uyarılmadım doğumum farklı şehir farklı doktorda oldu doğum yaptıran doktorum sayesinde ucuz atlattık oğlum 6 gün yoğun bakıma girdi çünkü şekerim yüksekmiş ve benden ayrıldı ani düşüş yaşadı uyanamadı solunum sıkıntısı yaşadı. 2.de yaptırmadım çünkü korkudan kendim ilk günden takip ettim şekerim vardı son 1 ay insülin kullandım. Şimdi yaptırmayacağım çünkü geçmiş gebeliklere ek gebelik öncesi insülin direncim çıktı hamile kalınca takip ettim kötü değildi ama ters giden şeyler vardı Endokrinle ilerliyorum 15 haftadan beri insülin kullanıyorum. Yaptır yaptırma o kısma takılma canım şeker var mı yok mu bil ailemde yok aşırı kilo almadım bebekte önde gitme yok deme şeker denilen şey 30 32 sonrası uçuyor ve doktorda dikkat etmezse sonuçları ağır oluyor. Ki şekeri çoğu doktor önemsemiyor bunuda yaşadım 200 le gelme neden geldin dediler 🤷🏼♀️