esraa65 ozgeee34 chatgbtye yaptırmıştım bi kaç gereksiz gördüğüm şey haricinde alısverisimi söylediği gibi yaptım
eed21 Benim de ilk. Ben şu şekilde ilerledim. Önce heves edip birkaç yeni doğan takım vs almıştım. Sonra ne indirimdeyse onu aldım genelde. Mesela bime vs ürünler geliyor muhakkak takip edin orada zıbınlar uygun ve bence kumaşları güzel henüz kullanmadım ama dokusunu sevdim. Ondan sonra bime işte sepet oyun matı vs gibi şeyler gelmişti aldım. Dışarı çıkınca eşime diyordum gel e bebeğe gidelim gidiyordum indirimde olanalrı alıyordum. Bebek arabası beşik vs zaten sğrekli araştırıyorduk onları sanırım 25. Haftadan sonra aldık tam hatırlamıyorum. Size şunu tavsiye ederim parça parça alın ne rast gelirse eve bırakın. Şu an 34. Haftadayız birkaç haftadır tamamladık her şeyi. Şampuanı tırnak makasına kadar çok detay var geçe bırakmamak hem maddi olarak hemde içinize sinmedi açısından daha iyi oluyor
Es07 Canım çoğunlukla kıyafet aldık Bol bol çıtçıtlı zıbınlar tulumlar alt üst Şapka eldiven önlük vs Beşik,gardrop,Puset,bez,ıslak mendil