bebeklerim__ ikiprensesannesi___ askimmm biz hastanede yattık çıktık. Maddi anlamda çöküş yaşadık. Cok keyfim yok bu aralar o yüzden bakmadım hiç
ikiprensesannesi___ bebeklerim__ şuan nasılsın niye yattın hastanede çok geçmiş olsun allah yardımcınız olsun inşallah ya kıyamam
ikiprensesannesi___ buse2507 buse2507 benim kızlarda dışarı çıkmaya başlayınca yeni sevmeye başladılar daha erken sevecek oda inşallah 😁
1tucee ikiprensesannesi___ merhaba mümkünse uyurken veya uyumadığı sıralarda şapka takmayın derim şapka takmak zorunlu değil ama dışarı çıkarken takılabilir gözüne gelmeden☺️
ikiprensesannesi___ 1tucee yok takmam artık bitti onun o anı ağlama sesleri kulaklarımdan çıkmıyo kalsın böyle dışarı da çıkarsam battaniye ile her yerini sararım artık napalım😁
1tucee ikiprensesannesi___ süper o zaman😃☺️ ama trendyolda bebek battaniyesi kundaklı olanından var ondan alabilirsiniz tabi çok soğukta üstüne battaniye de örtülebilir çocuğun boğulmayacağı şekilde