Popeyes Selam kızlar 37+1 , 2.905 gram çıktık. Doktor iyi dedi. Çatı muayenesi de oldum. Yapın çok güzel dedi henüz bir açıklık, nstde sancı vs yok. Merakla bekliyorum süreci. Sizde durumlar nasıl?
Es07 Popeyes Aynı canım 37+4 bugün Bana çatı açıklık yok bekliyoruz 3 kg dedi Ultrason yanılabiliyor zaten aşağı yukarı Eğitime gidiyor musun?
2bebekbiranne55 Popeyes 37+1 de gittim 3500 dedi 39 ile uyumlu bebek dedi bakalım cuma günü kavuşuyoruz yanılma olabilir dedi 1 hafta fa 200 300 alsa yanılma payı da olsa 3000 civarı doğar gibime geliyor ilk oğlum 3200 görünüyordu 2940 doğmuştu
Es07 Popeyes Ay süpersin ben devam ediyorum Bugün perina masajı gösterdi Yapabileceğimi hiç sanmıyorum ama