Merhabalar, nasipse haziranda doğacak bebeğimiz için bebek arabası araştırıyoruz. Mağazalarda gezerken bir kaç anne puset boşa almayın hiç kullanmadık dediler. Ama malum mevsim kış, onların bebişleri kalın kalın giyindiği için mi rahatça direkt arabaya yatırabildiler emin olamadım. Çünkü bir aksilik olmazsa 40ı çıkınca dışarılara çıkarırım evde napacak diye düşünüyorum.
Hastaneden çıkaracak kadar pusetimiz var, sadece arabayla aynı marka değil dolayısıyla bebek arabasına takamayız. Araba içinde yeni doğan uyumlu bir otokoltuğu düşünüyoruz.
Siz neler yaptınız ? Yaz bebekleri olan anneler pusetle gezdirdiniz mi hiç ? 🌸🌸