Binamız 35 senelik cift daire 3 katlı köşe başı benim dairem oturdugum taraf araba bile gecse sallanıyor her araba gectiginde deprem oluyo sanıyorum binada biriyle anlasamiyoruz kentsel donusum icim belediye gelip baksa yıkılması mecbur dese yıkarlar mi artik psikolojim bozuldu sallamaktan