Aynan Hanımlar hayrlı akşamlar. Gebeligimin başından beri alışveriş merkezlerinin girişlerinde olan x-ray cihazlarından geçmiyordum. Ancak bugün dalgınlığıma geldi geçmiş bulundum. İnşallah bebeğe Bir zararı olmaz. Sadece kulaktan dolma bir aliskanlikti geçmiyordum ancak geçen oldu mu hiç sıkıntı yaşayan var mı bu durumdan merak ettim?
Selinselinselin Aynan onlar x-ray değil dedektör üstünde metal olunca ötüyor. X-ray gibi ışın göndermiyor. Bir zararı yok yani