tuba_grz Kızlar 8+2 haftalık hamileyim de haftada ya da 2 haftada bir asitli içecek içilir mi acaba sizler içiyor musınız
meryemmuhammetali tuba_grz aslında zararlı evet bunu biliyoruz ama benim de canım ara ara kola istedi Kola da içtim normalde sucuk sosis onlar hep yasak pizza da yedim
tuba_grz peki araba yolculuğu zararli mi yaa brn biraz fazla biniyorum tabi uzun yol gitmiyorum şöyle en fazla yarım saat fln
hanimhanimcik Ben eşim içerse 2 yudum alıyorum çok canım isterse, çok içmeyin nefsinizi köreltin yeter🤣