seva-1 Kızlar şu an bebeğimi emziriyorum ertesi gün hapı kullanmamda bi sakınca var mı? Bilgisi olan var mı?
Edacck seva-1 sütünü sağ sakla buzluğa sonra hapı kullan. Buzluktaki sütle çocuğunu besle. Aradan Bir gün sonra biraz sütünü sağ ve çöpe at. Emzir. Zor ama mecbur