geçmiş olsun öncelikle, içinizi ferah tutun benim kanamalarım 8. haftadan 16. haftaya kadar sürdü. hastane yatışım olmadı hiç ama fitil, iğne, hap şeklinde tedavi ile evde 20.haftaya kadar yatarak atlattım süreci. plasentamda sorun yoktu ama rahmimde kanama alanı ve perde vardı. şu an 37 haftalığız hala fitile devam ediyorum doğuma kadar edeceğim. korkmayın, eğer bebeklerimizin yiyecek ekmeği varsa bir şekilde tutunuyor oraya ve bize geliyor ☺️🙏🏼