Merhaba ben de endmetriozis tanısı vardı ve doktor hamile kalman zor demişti 2025 Mayıs ayında, beni direkt tedaviye yönlendirdi. Miyomlarım alınsa bile vücut yenisini üretecek, ameliyat olman senin için bir çözüm değil demişti.
Akışa bıraktım ve umudumu kestim fakat şu an 3 aylık hamileyim.