gunesshr Kızlar adetime 1 gün var. Dpo 11 deyim sabah kan verdim 27 çıktı. Sizin nasıldı . 2 gün sonra tekrar vereceğim ama düşük mü bilemedim 🥹
[silindi] gunesshr çok düşükle bile öğrenen var bence iyi gi canım ona takılma sen önemli olan 2 katına çıkması hayırlı olsun inşallah kuzum 🌸
buketdeniz19 gunesshr ben adetime 4 gün kala beta 13 ile öğrendim canım sıkma canını önemli olan düşük öğrenmek değil 2 günde 2 katı olmasıdır.
dchdch gunesshr önemli olan artış kaçla öğrendiğin değil pozitif ol canım kötüyü çağırma 🙏 bugün test yaptın mı
[silindi] gunesshr evet canım bende beklemedeyim sen yine kan verebilmişsin predictorla tekrar test yapmak için dpo12 olmasını bekliyorum yarını 🥲