rege0119 başlarda ben de korkuyordum ama o kadar uzun yıllar oldu ki, dua da okuyorum, yattığım yerde asla bir tane kırıntı bile olmaz falan herşeye dikkat ediyorum. Muhtemelen bilinçaltı ile ilgili bi durum. Sürekli ola ola artık alıştım dediğim gibi uykuda o duruma girdiğimde hemen farkına varıyorum ne yaşadığımın, nas felak okuyarak uyandırıyorum kendimi. Daha dün gece oldu hatta 🥹