edannnnur Esraa02 m bazen yalancı pozitif veriyor hamileyken o yüzden avidite testi önemli sizden şimdimo testi isterler yüksek avidite çıkarsa korkmayın düşük çıkarsa doktorun tedavisine uyun
Esraa02 edannnnur merhabalar bu gün sonucum çıkmış tekrar vermiştim. IgM 0.226 igg 366 çıkmış bu negatif demek mi acaba. 0.7 den kucuk negatif yazıyı referans araliginda
kaderfeyza13 Benim avidite testim sınır değer çıktı var yada yok kesinlik olmadığı için enfeksiyon bölümü ilaç başlattı doğuma kadar 27. Haftadayız şuan her şey normal çok şükür içinizi ferah tutun inşallah sizin değerler daha iyi gelir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Esraa02 kaderfeyza13 Allah kimseyi korktuguyla sinamasin. Çok şükür temiz geldi 0.226 IgM galiba negatif
ahuazun kaderfeyza13 merhaba benim de değerim sınırda çıktı. hangi ilaca başladınız acaba valosiklovir mi kullanıyorsunuz
Esraa02 Bide aklıma şey geldi igg baya artmış .acaba 10 gün önce falan geçirdim mi ben bu virüsü de şimdi geçti mi ki
Esraa02 edannnnur doktor yalancı pozitif olabileceğini söylemişti ilk başta. Ama igg yüksek olunca gecirmisim demek oluyo galiba.