Nero45 benim bat 12 Şubat ben dün yaptım tek çizgi çıktı ama adetlerim hep gecikir zaten son 4 aydır falan tesadüf 4 aydır da korunmuyorum ondan önce hep günümde olurdum ben yani 12 Şubat ama bence gecikecek ama tek çizgi çıkması biraz üzdü beni bilmiyorum belki çok erken daha ama bi yandan da diyordum ki eğer hamilelik varsa silik bile olsa çıkardı yani belirti arıyordum kendimde sadece alt karnımda bi batma oluyor son 10 gündür falan normalde karnım adetim gelene kadar ağrımaz adet başlayınca ağrır dünden beri de göğsüm ağrıyor bide bazen bulantı oluyor ama o kadar ağır değil yani hemen geçiyor kusacak gibi olmuyorum